Scherpe prijsstelling en hoge kwaliteit
Omdat beheerderstaken voor Deko corebusiness is, kunnen wij onze bedrijfsprocessen maximaal
afstemmen op het effectief plannen en kwalitatief uitvoeren van de beheerderstaken. Deko heeft
hiervoor onder meer flink geïnvesteerd in een professionele planningstool en de werkzaamheden
worden uitgevoerd door gekwalificeerde specialisten. Wij zijn helemaal ingericht om binnen de
beschikbare tijd, het maximale rendement er uit te halen, zowel in het aantal bezoeken, als de
kwaliteit. Hierdoor zijn wij in staat om voor zeer interessante prijzen en een uitstekende kwaliteit
de beheerderstaken uit te voeren. En al helemaal als Deko samen met u een combinatie
onderhoudscontract voor het jaarlijks onderhoud afsluit. Deko kan u voor langere tijd ontzorgen,
tegen een zeer scherp tarief. Een veel gehoorde uitspraak van onze klanten is “Voor deze kosten en geleverde kwaliteit kunnen wij het beter uitbesteden aan Deko”.
Vanuit onze achtergrond als (brand)veiligheid specialist kijken wij met andere ogen naar een brandmeldinstallatie. Als extra dienst kunnen wij ook een complete controle uitvoeren waarbij wij ook kijken naar blusmiddelen, brandwerende scheidingen, vluchtwegen, noodverlichting, aankleding, versiering, etc.
Tevens kunnen wij ook regelmatig een gebruikersinstructie verzorgen voor bestaand en nieuw personeel. Naast de extra veiligheidsvoordelen heeft dit ook een positieve invloed op het beveiligingsbewustzijn van uw organisatie.
Merkonafhankelijk op gebied van brandmeldinstallaties
Wij hebben een brede ervaring met alle merken brandmeldinstallaties en kunnen dus voor al uw installaties de beheerderstaken uitvoeren.
Een enorm voordeel van onze werkwijze en maandelijkse bezoeken, is dat het brandbeveiligingsbewustzijn flink toeneemt. Onze klanten stellen het erg op prijs als wij hen (blijven) attenderen op verschillende (brand)onveilige situaties.
Wij hanteren ook een digitaal logboek, waardoor u altijd real-time inzicht heeft in de status van het beheer van de brandmeldinstallatie. Bij eventuele afwijkende situaties wordt u proactief per email geïnformeerd.
Voordelen:
– Actueel inzicht in de status van de beheerderstaken
– Heeft u meerdere gebouwen dan kunt eenvoudig ieder gebouw selecteren
– Overzicht is eenvoudig om te zetten naar excel
– U kunt zelf alles filteren m.b.t. afwijkingen en prioriteit
– Er kunnen andere logboeken worden geïntegreerd van andere gebouw gebonden installaties.
Kostenbesparing en continuïteit
Door de beheerderstaken uit te besteden bespaart u een heleboel ‘onzichtbare’ kosten. U hoeft bijvoorbeeld uw eigen personeel niet op te leiden tot beheerder. Omdat beheerderstaken voor ons dagelijkse kost is, kunnen wij dit met een hoge kwaliteit en sneller uitvoeren dan medewerkers die dit één keer per maand doen. Verder is de continuïteit altijd gegarandeerd als wij de Beheerderstaken uitvoeren bij u.
Uitstekende klanttevredenheid door hoge kwaliteit
Onze controles worden door onze klanten als een toegevoegde waarde erkend in plaats van een opgelegde verplichting. Wij geven o.a. tips over het bedienen van de brandmeldinstallatie, invullen van het logboek etc. Wij leggen ook het belang van deze controles uit.